اس ام اس



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

 

 
جوك
 
به غضنفر ميگن چرا آفتابه رو شكوندي؟ميگه پدرسگ فيگور مي گيره واسه من!
*************************************
به غضنفر ميگن با كدوم عبادت بيشتر حال ميكني: ميگه نماز ميت چون وضو نميخواد، ركوع و سجده هم نداره، كفشاتم در نمياري، آخرشم ناهار ميدن!!!
*************************************
غضنفر سر سفره داد ميزنه: نون بربري بيارين، نون بربري بيارين! ميگن چي شده؟ ميگه: آب تو گلوم گير كرده
************************************
به تركه ميگن آمريكا ميخواد حمله كنه. ميگه خاك بر سرمون شد. حالا كي ميخواد جلوي آرنولدو بگيره؟
*************************************
تو شهر غضنفر اينا براي اولين بار چرخ فلك نصب مي كنن. غضنفر به شهرداري زنگ مي زنه مي گه دستتون درد نكنه، از وقتي پنكه بزرگه رو نصب كردين هوا خيلي خنك شده !!!!!
*************************************
چند تا توله سگ براي باباشون تولد مي گيرن روي كيك مي نويسن: پدرسگ! تولدت مبارك!
*************************************
غضنفر رو از خواب بيدار ميكنن ميبينن پين كد ميخواد
*************************************
غضنفر بچش بعد از عيد فطر به دنيا مياد، اسمشو ميگذاره: پسفطرت!!!
 

سركاري
 
 
هميشه ميگفتن : پيدا كردن يه دوست خوب خيلي سخته ،

اما من باورم نميشد،

تااينكه تو را ديدم كه براي پيدا كردن من چقدر زحمت كشيدي !!
  
*************************************
 
اگر خواستار مهاجرت به كانادا هستيد تا 30 سپتامبر با ما تماس بگيريد .....دسته ي غاز هاي وحشي مهاجر!
 
*************************************
اون پايين 2 تا SMS واست نوشتم برو بخون حالشو ببر:
.
.
.
.
.
SMS/SMS

*************************************
نميدانم تا كدامين طلوع خواهم ماند و در كدامين غروب خواهم رفت ولى دوست دارم تا آخرين لحظه بودنم تو رو سر كار بذارم

*************************************
وقتى چشماى درشتت رو به من ميدوزى و با لبهاى بزرگ و صداى رسا واسم آواز ميخونى از هميشه بيشتر دوستت دارم
زيباترين قورباغه ى زندگيم

*************************************
براي من يه فرشته بودي اما هيچ وقت منو دوست نداشتي و هميشه با رقيب هاي من پرواز كردي
خدا را شكر تازه فهميدم تو عزرائيلي

*************************************
جهت ترويج فرهنگ اشتغال زايي ، هم اكنون شما به سركار رفتيد!


 
 
عاشقانه
 
 
به خدا خسته شدم از بس به آدمايي كه ميخوان جاي تو رو تو قلبم بگيرن گفتم : ببخشيد اينجا جاي دوستمه ، الان برميگرده ...!!!
 
*************************************
به چشمانت بياموز كه بي رحمانه به هيچ نگاهي چنگ نزند،همين دل من كافيست براي قرباني چشمانت

*************************************

اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست
جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نيست
*************************************
در كشور عشق هيچ كس رهبر نيست ، هيچ شاهي به گدا سرور نيست

 
*************************************
به ياد ياراني كه تا گل برايشان نفرستي، يادي از بهار نميكنند!!!

*************************************
توي معبد چشات هركي در زد ، باز نكن !چون اونجا فقط زيارتگاه منه !

*************************************
تو از باغ نرگس فريباتري، ز لبخند خورشيد زيباتري، تو آن شعر نابي كه حافظ سرود، ولي از غزل هم تو زيباتري

*************************************
از ساعت متنفرم، از اين اختراع عجيب بشر كه جاي خالي حضور تو را به رخ دلتنگي هايم ميكشد

*************************************
زننده ترين حيواناتي كه من تا كنون ديده ام چاپلوسانند، آنها از دوست داشتن سر در نمي آورند و فقط تقليد عاشق شدن را مي كنند
زرتشت
 
 
فلسفي
 
 
شكست هاي زندگي ، درهاي پيروزي را مي گشايد و خودپسندي درهاي پيروزي را يكي پس از ديگري مي بندد .

*************************************
اگه خدا تا لب پرتگاه بردت بدون يا از پشت گرفتتت .. يا همون لحظه پرواز رو يادت مي ده

*************************************
اريك باتروورت : هر چه موانع جدي تر و سخت تر باشد , لذت تلاش و پيروزي بيشتر است .

*************************************
 
شاخه پر بار سر بر زمين مي نهد و عظمت ان هم چنان در فروتني او جلوه گر است.

لارس الريش

*************************************
انقدر به تاريكي لعنت نفرستيد يك شمع روشن كنيد.

گاندي

*************************************
خوشبختي مثل يه پروانه است . وقتي دنبالش مي‌دوي پرواز مي‌كنه اما وقتي وايسي مياد رو سرت ميشينه
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:,ساعت 10:7 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak